Las Cataratas de Iguazu - Reisverslag uit Buenos Aires, Argentinië van marjaencees - WaarBenJij.nu Las Cataratas de Iguazu - Reisverslag uit Buenos Aires, Argentinië van marjaencees - WaarBenJij.nu

Las Cataratas de Iguazu

Door: marjaencees

07 Oktober 2011 | Argentinië, Buenos Aires

5 oktober:
El Jardin de Iguazu was het hotel waar wij 2 nachten zijn geweest. Een heerlijk onderkomen. Het was erg warm in Iguazu (34 graden) en dus heerlijk dat er airco op de kamer aanwezig was.Wij zijn 1 dag naar de watervallen geweest. Heel indrukwekkend. Je snapt niet waar al dat water vandaan komt. Wij hebben ongeveer 6 uren doorgebracht in het park, veel foto´s gemaakt en uiteraard ook gefilmd.
Het lukt niet erg om foto's te plaatsen. Jammer!
Gisteren zijn wij naar Buenso aires gevlogen. Tijdens de vlucht heeft Nanneke haar derde kindje gekregen, Flynn. Een gezonde jongen. wij kijken ernaar uit om hem in levende lijve te zien!

• 07 Oktober 2011 - 21:21

Els:

Gefeliciteerd Marja met je nieuwe kleinzoon.
    Mirjam moet nog 4 weken, spannend hoor.
    Jullie droomreis zit er bijna op, een goede thuisreis en tot gauw. ELS

• 09 Oktober 2011 - 10:48

Toos En Frans Croone:

Hoi Marja en Cees,
    Fijn om te lezen dat het kleinkind is geboren, het blijft toch altijd een spannende aangelegenheid.
    Proficiat.
    We zien ernaar uit om jullie binnenkort te ontmoeten en de verhalen te horen en jullie waarschijnlijk in te maken met bridgen.
    Groetjes,
    Toos en Frans