Ons laatste weekend in Zuid Amerika - Reisverslag uit Buenos Aires, Argentinië van marjaencees - WaarBenJij.nu Ons laatste weekend in Zuid Amerika - Reisverslag uit Buenos Aires, Argentinië van marjaencees - WaarBenJij.nu

Ons laatste weekend in Zuid Amerika

Door: marjaencees

11 Oktober 2011 | Argentinië, Buenos Aires

Ons laatste weekend in Buenos Aires:
Vrijdagavond hebben wij Veronica ontmoet, een vriendin van mij die ik 22 jaar niet gezien had. Uiteraard heb je dan veel aan elkaar te vertellen. Zij liet ons een paar bijzondere wijken van BA zien en daarna zijn wij gezellig gaan eten.
Zaterdag hebben wij gebruikt om zoveel mogelijk van de stad te zien.
Zondag begon aan het einde van de dag onze reis terug.
Wij hebben een fantastische reis achter de rug. Wij wilden een droomreis maken en dat is het ook geworden.
Thuis heb ik nog wat foto's geplaatst en ik moet zeggen, dat is een verademing, geen 5 tot 10 minuten per foto!!!!
het was leuk om alle reacties van die en gene te lezen. Bedankt en hopelijk kunnen wij binnenkort meer vertellen over onze reis.