Busreis Cuzco-Puno - Reisverslag uit Lima, Peru van marjaencees - WaarBenJij.nu Busreis Cuzco-Puno - Reisverslag uit Lima, Peru van marjaencees - WaarBenJij.nu

Busreis Cuzco-Puno

Door: marjaencees

18 September 2011 | Peru, Lima

15 september:
Vertrek 8.30 met de bus. De gids vertelde ons datwij 5 keer zouden gaan stoppen.
de eerste stop was in Andahuaylillas. Hier bezochten wij een kerk uit de 17e eeuw met Spaanse, Moslim en Franse invloeden. Cees heeft in zijn hele leven nog niet zoveel kerken bezocht. doet hem goed moet ik zeggen!!!
In Raqhi (2e stop) konden wij de ruines van een Incatempel bewonderen. en dat was heel bijzonder.
De derde stop was voor de lunch en bij de vierde stop in Raya zaten wij op 4335 meter hoogte.
Dat er zoveel mensen leven en werken op deze hoogte is heel bijzonder.

Het enige wat ons irriteerde tijdens de busreis was de stem van de hostess die, buiten de tijd dat de gids sprak door de bus heen schalde en dan te weten dat de stem niet om aan te horen was.
Tegen 18.00 uur arriveerden wj in Punp, alwaar een taxi ons snel naar ons hotel bracht.

• 19 September 2011 - 06:15

Matthé:

Bedankt voor jullie bijdrage en je reactie voor bavaria.
    Het is heerlijk jullie reisverslagen te kunnen volgen en daarmee jullie reis.
    Ik zie met belangstelling jullie volgende verslag tegemoet.

Groeten

Matthé

• 19 September 2011 - 10:02

Gerard Van Dijk:

Kerken bezoeken maakt altijd indruk,dat merk je wel aan Cees.Oppassen dat hij niet intreed na thuiskomst. Wat een geweldige ervasringen doen jullie op en wat een afwisseling.
    Intussen heb ik begrpen dat Cees een soort Bavaria heeft ontdekt in Peru dat van een goede huiskwaliteit is.
    Groetjes en geniet verder!