San Pedro de Atacama - Reisverslag uit San Pedro de Atacama, Chili van marjaencees - WaarBenJij.nu San Pedro de Atacama - Reisverslag uit San Pedro de Atacama, Chili van marjaencees - WaarBenJij.nu

San Pedro de Atacama

Door: marjaencees

27 September 2011 | Chili, San Pedro de Atacama

27 september:
Gisteren zijn wij aangekomen in Chili. De chauffeur was zo vriendlijk om ons af te zetten bij ons hotel Tolache. Dit hotel ligt 15 min. lopen van het centrum. San Pedro is een klein, vriendelijk dorp. Je bent hier wel znel uitgekeken en de dagtochten die zij aanbieden liken heel erg op wat wij al gedaan hebbe. Gisteren waren. wij bekaf en lagen om 8 uur in bed en hebben vervolgens het kloke rond geslapen. Vandaag houden wij het rustig.

• 29 September 2011 - 08:05

Gerard Van Dijk:

Weer zo''nprachtige foto; wat een prachtige geijsers en een dagje rust komt goed uit nu jullie Chili in duiken.
    Geniet er nog lekker van;hier alles goed en prachtig zonnig nazomers weer.
    Cees van harte proficiat met jouw 64e verjaardag morgen (vrijdag) en op naar de 65.

• 30 September 2011 - 10:16

Hans Kok:

Cees, van harte proficiat met je verjaardag. Geniet nog 10 dagen samen met Marja volgens mij van een fantastische reis.

• 30 September 2011 - 10:30

Toos En Frans:

We zijn net terug uit de VS en Canada.
    We hebben genoten van jullie prachtige reisverhalen.
    Zeker vandaag denken wij veel aan jullie want CEES IS JARIG.
    Van harte gefeliciteerd, wij zullen op jullie gezonbdheid een glaasje drinken en nog een voortzetting van jullie droomreis.
    Groetjes,
    Toos en Frans

• 01 Oktober 2011 - 09:24

Agnes En Menno:

Cees van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Nog vele gezonde en gelukkige jaren met marja en allen die je dierbaar zijn.

lieve groet en nog veel plezier