Sucre, een verademing - Reisverslag uit Sucre, Bolivia van marjaencees - WaarBenJij.nu Sucre, een verademing - Reisverslag uit Sucre, Bolivia van marjaencees - WaarBenJij.nu

Sucre, een verademing

Door: marjaencees

21 September 2011 | Bolivia, Sucre

20 en 21 september:
Gisteren zijn wij met het vliegtuig naar Sucre gevlogen (45 min.)
Wat een verademing. Deze stad op 2700 m. met 200.000 inwomers is de hoofdstad van Bolivia. Doordat de regering in La Paz zit, denkt iedereen dat La Paz de hoofdstad is.
Sucre is een prachtige stad met gewone winkels, ruime lanen, fantastisch koloniale gebouwen, kortom een stad met stijl en allure.
Wij hadden als vrij snel een leuk balkon gevonden aan het plein om iets te drinken in de zon.
Wij verblijven in een zeer charmant Hostal, Paola Hostal, mt een leuke binnenplaats en een tuin.
Vandaag gan wij de stad verder verkennen. Morgen reizen wij naar Potosi en dag dag erna naar Uyuni, vanwaar onze tocht over de zoutvlkates gaat beginnen. Dit wordt weer een van de hoogtepunten van onze reis.
Daar het heel veel tijd kost om foto´s te plaatsen, denken wij dat het volgende verslag na de zoutvlaktes zal komen.

• 22 September 2011 - 08:01

Els:

een Bossche Bol im Sucre!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ik dacht aan een bal rauw gehakt, toen ik de foto zag.

Als het net zo lekker smaakt als een Bossche Bol, ben ik wel jaloers op jullie.

Geniet,vooral van de zoutvlaktes en een kus uit Nijmegen

• 23 September 2011 - 08:16

Annie:

Hallo vak.gangers.

Wat is 't toch mooi, om zo met jullie mee te reizen.
    Wat beleef je mooie avonturen en wat zie je veel kerken Cees.
    Is 't eten lekker en slaap je goed?
    Hoe lekker is zo'n Bossche bol????????????
    Hier loopt alles op rolletjes.
    We gaan 'n paar zomerse dagen tegemoet.
    Lieve Marja/Cees 't hoogtepunt moet nog komen?
    We blijven je volgen en we zijn steeds benieuwd naar jullie belevenissen.
    Ik ga strijken. De plantjes hebben weer voor 'n week voldoende.
    Vaya con dios!!!!!!!!!!!1
    Liefs van Chris en Annie.